Dag 16 Samara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu Dag 16 Samara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu

Dag 16 Samara

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Mei 2015 | Costa Rica, Sámara

Onze laatste volledig vrije dag is aangebroken, want morgen is het weer met de bus naar San José en de dag erop beginnen we aan onze zeer lange vliegreis. Hopelijk hebben we geen last van het weer in Amerika, want we horen hier alleen maar van overstromingen, cyclonen en stormen.
Na het ontbijt gaat Wilma eerst de hechtingen uit de voet van Gerrit verwijderen, daarna lekker zwemmen in de Pacific Ocean, en rond de klok van 10.00 uur kunnen we deze ook weer afvinken op onze to-do lijst. Zo vroeg heb ik nog nooit in de zee gezwommen. Tegen de middag gaan we terug naar het hotel, even op het balkon en daarna naar het zwembad. Ik blijf wat langer op het balkon zitten, want ik was de laatste dagen een beetje lui en moet nog een paar verslagen maken. Ruim een uur later ben ik weer up to date en ga richting het zwembad. Even de laatste 2 verslagen plaatsen, zodat weer iedereen op de hoogte is van onze avonturen. De rest van de middag zijn we met z'n allen lekker lui, het lijkt wel vakantie.
Rond de klok van 17.30 komen we nog een keer met z'n allen bij elkaar bij het zwembad voor de afscheidscocktail, want Luus en Mart gaan ons morgen verlaten. Zij kunnen nog een aantal dagen langer genieten en voor de rest is het morgen toch helaas weer de laatste dag. Adrie heeft een mooie speech voor Monica en als dank krijgt ze een aardewerk kip, die vindt zij namelijk geweldig. We hebben met z'n allen een bedankje voor haar hierin gedaan en zij noemt het zelf de kip met de gouden eieren. Dit heeft ze dubbel en dwars verdient, want wij hebben een fantastische gids gehad, die alles perfect regelt, voor iedereen klaar staat en ook nog eens ontzettend veel weet. Een gids waar ze erg trots op mogen zijn en waar wij alleen maar op kunnen hopen. Monica bedankt!!!!!
Hierna is het even douchen en omkleden en gaan we weer eten bij El Colibri een Argentijns steakhouse, waar we de avond ervoor ook hebben gegeten. Dat het een goed restaurant is blijkt als we aankomen, het zit helemaal vol en het complete reisgezelschap is hier aanwezig. Snel wordt er een extra tafel voor ons geplaatst en wij hebben nog een leuke avond. Daarna zoals normaal het afzakkertje op het balkon en dan oogjes dicht en snaveltjes toe. Tot morgen.

• 12 Mei 2015 - 21:39

Gerdy:

Wat jaomer al weer tied um nao hoes te gaon..
    Maar de herinneringen aan ein prachtige vekansie nemen ze og neet mier aaf!!
    Geej zit in de loch noo richting ut limburgs lendje gooij reis en tot gauw!!!

• 13 Mei 2015 - 00:22

Marion:

Weer beej geleze ! Ein schitterende vakantie gehad die umgevloge is!!! Bin beniejd nao alle foto's ! Tot gauw !