Dag 3 Cahuita - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu Dag 3 Cahuita - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu

Dag 3 Cahuita

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 April 2015 | Costa Rica, Cahuita

Vandaag kunnen we uitslapen, want het vertrek is gepland voor 9.00 uur. We zijn echter al vroeg wakker en om 6.45 ben ik al aan het verslag aan het werken. Na een heerlijk ontbijt gaan we met de bus naar het Cahuita Nationaal Park. Dit is 5 minuten rijden en hier zullen we onder begeleiding van een gids verschillende dieren gaan spotten! We hebben weer geluk en treffen het met een leuke en goede gids. De tocht neemt zo'n 2 uur in beslag en we zien van allerlei dieren, zoals apen, verschillende soorten slangen, hagedissen, leguanen en ook een krokodil ontbreekt niet. Op het einde van de tocht krijgen we de gelegenheid om eventueel en duik te maken in de zee en verschillende mensen maken hier dan ook gebruik van.
We gaan op eigen gelegenheid terug en zien nog allerlei dieren. Aangekomen in Cahuita is het lunchtijd en tijd voor een fris drankje (spreek uit als lekker koud biertje), aangezien het inmiddels al 35 graden is. We vinden weer een leuk restaurantje en daarna wandelen we terug naar ons hotel. De rest van de dag hebben we vrij, iets dat ons allen super bevalt.
Wij gaan met z'n vieren eerst even lekker zwemmen in de zee en dan nog even naar het zwembad. Zelf ga ik tijdig terug naar de kamer en ga de verslagen bij werken. Om 19.00 uur gaan we met z'n allen barbecuen hier bij het zwembad van het hotel. Eerst nog even wat spullen in een kleine koffer laden, want morgen gaan we naar Panama en kunnen we de grote koffer niet mee nemen. Deze laten we zo lang achter bij het huidige hotel.
De barbecue is goed verzorgd en we eten ons buikje rond, letterlijk zelfs. Ook zien we nog de groene kikkertjes met de bekende rode ogen. Ze fotograferen valt behoorlijk tegen en uiteindelijk geven we de moed maar op. Na het eten nuttigen we nog een drankje aan de bar en uiteindelijk gaan we zoals gewoonlijk weer als laatste naar onze kamer. Het is inmiddels al 21.45 uur, een ongelooflijke tijd voor mij, maar een half uurtje later slapen we als een roos, moe maar zeker voldaan! Aot morn!!

• 28 April 2015 - 05:53

Britt:

Zo te zien hebben jullie niks te klagen!
    Geniet ervan!

• 28 April 2015 - 09:27

Marion:

Lekker aan ut geneete dao ! Gank zoë door ! En Peter hes good gelierd van Britt ! Gooje verslagen !

• 28 April 2015 - 17:35

Arie Westdijk:

Zozo Peter en Wilma, jullie nemen het er ook van he :)
    Zo te zien weer een prachtige rondreis in 3 landen nog wel, dit keer zonder de kinderen neem ik aan ?
    Zoals je misschien wel weet zijn wij pas 1 week in Cuba geweest, ook een aparte ervaring, zou zeker leuk zijn voor jou met al die oude auto's !
    Maar eerlijk gezegd was 1 week ook veel te kort voor zo een lange reis toch weer, want je zit toch écht weer minimaal 11 uur in een vliegtuig.
    Ik/wij wensen jullie een heel fijne vakantie toe, daar werken jullie natuurlijk net zo hard voor als wij :)
    Het zou misschien ook leuk zijn Peter om eens een foto toe te voegen bij je verslag, dat heb ik destijds ook gedaan in Thailand, is wat meer werk maar ja, ik weet niet of je daar ook goede Wifi hebt, in Cuba moest ik € 2,50 betalen voor een half uur Wifi !!
    Maar het werkte dan wél goed.
    Dan nog even wat anders, het zou inderdaad wel leuk zijn als we nog eens bij elkaar komen bij Hein, maar ja zijn broertje is dood gevonden of zo iets ergs, weet het niet precies allemaal wat er is gebeurd, is eigenlijk allemaal een beetje onduidelijk voor mij en Lilian.
    We moeten snel maar eens een datum prikken om dat eens te gaan doen okay ?
    In ieder geval een fijne vakantie gewenst, en ik blijf je verslagen wel lezen hoor :)

Ps: Ik kan het verslag van dag 1 niet lezen als ik op die link klik geeft internet aan dat hij de pagina niet kan vinden ?
    Heb het even uitgezocht, de website "Waar ben jij nu" bleek in onderhoud te zijn, en waarschijnlijk precies toen jij je eerste verslag had gemaakt ??

• 28 April 2015 - 20:00

Arie Westdijk:

Vreemd, Lilian kan dag 1 wel lezen op haar iPhone, mailtje doorgestuurd naar mij, nu kan ik het wel lezen, dus alles werkt.
    Wilde jou natuurlijk niet de intentie geven dat jij iets niet goed zou doen !
    En dat kan niet, want jij doet alles goed :)
    Prettige vakantie