Dag 17 Varadero - Cancun - Nederland - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu Dag 17 Varadero - Cancun - Nederland - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu

Dag 17 Varadero - Cancun - Nederland

Blijf op de hoogte en volg Peter

21 November 2015 | Nederland, Kessel

We hebben mooi de tijd om rustig te ontbijten, want we worden pas om 10.15 opgehaald voor de terugreis. Als om deze tijd een bus aan komt rijden, nemen we afscheid van 6 medereizigers, die nog 3 dagen langer kunnen genieten en ons komen uitzwaaien. Het blijkt dat dit niet de bus is die wij moeten hebben, maar een 20 minuten later zitten we dan toch in de juiste bus. Via diverse hotels komen we ruim een uur later aan op het vliegveld en kunnen we inchecken. Onze bagage is 1 kilo te zwaar en nadat we een paar schoenen in de handbagage stoppen, mogen onze koffers door zonder bijbetaling. Nadat we alle stappen doorlopen hebben, drinken we met onze groep van 9 personen nog een kopje koffie, voordat we aan boord gaan van het vliegtuig. Helaas moeten we via Mexico, waar we nog een tussenlanding maken in Cancun. Hier wordt ook van bemanning gewisseld en bij getankt. Helaas mogen we niet uit het vliegtuig, en na een kleine 2 uurtjes wachten, beginnen we aan onze vlucht naar Nederland. Deze verloopt voorspoedig en iets eerder dan gepland landen we op Schiphol. We gaan door de douane en halen onze koffers op, waarna we afscheid nemen van onze medereizigers. Ik moet zeggen dat we terug kunnen kijken op een fantastische reis en dito groep. Eigenlijk best apart als je bedenkt dat we ruim 2 weken geleden nog allemaal "vreemden" voor elkaar waren.
We zijn blij als we Sjors weer zien, die ons op komt halen en een paar uurtjes later zijn we weer thuis, moe maar voldaan en weer een ervaring rijker!