Dag 1 Mexico City - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu Dag 1 Mexico City - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu

Dag 1 Mexico City

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 November 2019 | Nederland, Kessel

We hebben vandaag alle tijd, want onze vlucht vertrekt pas om 22.25. Nadat we rustig onze spullen hebben ingepakt, gaan we rond 17.00 uur op weg naar Schiphol, waar we met een kleine 15 minuten vertraging ruim op tijd aankomen. We parkeren onze auto en gaan richting de incheckbalie. Alles loopt zeer voorspoedig en na een klein half uur zijn we door de douane en hebben we alle tijd voor een kopje koffie. We kunnen tijdig aan boord en op de afgesproken tijd gaan we de lucht in richting Mexico.

• 11 November 2019 - 07:37

Marion:

Fijne vakantie !

• 11 November 2019 - 10:28

Joop:

Dag Peter en Wilma, we zijn aangehaakt op jullie berichten. Fijn dat het voorspoedig loopt. We wensen jullie een hele mooie reis! HG Willy & Joop

• 11 November 2019 - 15:50

Corine:

Heel erg fijne reis lieve mensen! Ga met veel plezier van jullie reisverhalen en foto's (mee)genieten!

Liefs Corine

• 11 November 2019 - 23:43

Emile:

Fijne vakantie en geniet maar lekker!!!