Dag 16 Sanur - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu Dag 16 Sanur - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu

Dag 16 Sanur

Blijf op de hoogte en volg Peter

16 Oktober 2013 | Indonesië, Banjar Semawang

Vandaag nemen we weer een rustdag. We besluiten de hele dag aan zee door te brengen, echter de wolken denken er ook zo over. Het is meer dan warm genoeg maar wel bewolkt. Om een uur of vijf besluiten we maar te gaan douchen en nemen we de taxi naar Kuta, om nog wat inkopen te gaan doen. Aangekomen op onze kamer zie ik dat de zon meer heeft gedaan dan verwacht en ik heb een mooi rood kleurtje. In Kuta aangekomen gaan we eerst nog even naar de shopping mall en wandelen we nog wat door allerlei winkelstraatjes en winkeltjes. Daarna is het de hoogste tijd voor een hapje en een drankje en na wat zoeken komen we uit bij de Bamboo bar. We worden heel vriendelijk ontvangen en bediend. Ook het eten is er erg lekker en we sluiten er de avond op een leuke manier af. We nemen weer de taxi terug naar het hotel en inmiddels is het alweer 23.30 uur en laat genoeg om de dag af te sluiten. Dus ik zou zeggen tot morgen.