Dag 18 Sanur - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu Dag 18 Sanur - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu

Dag 18 Sanur

Blijf op de hoogte en volg Peter

20 Oktober 2013 | Nederland, Kessel

We hebben vandaag de laatste volledige dag op Bali en we besluiten deze volledig te benutten aan het strand. De dames willen graag nog een beetje bij kleuren. Ik maak weer eerst het verslag van gisteren en als ik net klaar ben, komt Wilma me halen. We gaan met z'n vieren een tochtje maken met een boot met een glazen bodem. Dit kan om deze tijd nog net, anders staat de zee te laag. We gaan het koraal en de vissen bekijken en de tocht zal een uur gaan duren. We zijn net 5 minuten weg als de dames zich al niet zo lekker voelen, wij mannen hebben nergens last van. Het valt wel een beetje tegen wat we zien en onze kapitein is al na 40 minuten weer terug. Volgens ons heeft hij vandaag ook niet zoveel zin, een voordeel is dat de dames het niet zo erg vinden. Als we weer lekker op het strand liggen is het tijd voor een lekker pilsje en ik moet zeggen dat smaakt heerlijk bij deze temperatuur. Rond de klok van 17.00 uur gaan we terug naar de kamer om het koffer in te pakken en we spreken af dat we om 19.00 uur nog de laatste souvenirs gaan scoren, daarna eten en onze laatste avond op Bali vieren. Het is 18.55 als ik een sms krijg van Britt met de mededeling: AANGENOMEN!!!!!!! Zij heeft afgelopen dinsdag een sollicitatiegesprek gehad in het ziekenhuis in Venlo voor oncologie verpleegkundige en heeft net het geweldige nieuws gehoord, dat zij is aangenomen en aan de opleiding mag beginnen. Nou onze dag kan niet meer stuk. We gaan samen met Patrick en Vanessa op stap en als we na het eten bijna terug zijn bij het hotel, nodigen we hen nog uit om op de nieuwe baan van Britt er nog een paar te drinken. Helaas Vanessa voelt zich niet helemaal fit en gaat terug maar het hotel, waardoor we met z'n drieën er nog even op klinken. Als het 00.30 is besluiten we dat het goed geweest is en zoeken we ons bedje weer op, maar we genieten nog steeds na van het geweldige bericht van Britt. Tot morgen.

• 23 Oktober 2013 - 08:06

Gerdy:

Det is idd fantastisch niejs!!
    Fijn veur Britt det ut zon baan in ut verschiet haet!!