Dag 12 Sanur - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu Dag 12 Sanur - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu

Dag 12 Sanur

Blijf op de hoogte en volg Peter

12 Oktober 2013 | Indonesië, Banjar Semawang

Lekker uitgeslapen, ontbijten en naar de informatie bijeenkomst. We krijgen een hoop tekst en uitleg wat we zoal kunnen doen, maar vooral waar de shopping malls zijn. Wilma hoort dit natuurlijk graag, maar voor mij hoeft dit niet zo. We besluiten samen met Patrick en Vanessa, het andere stel dat ook in het Sanur Beach Hotel verblijft, om zondag met de shuttlebus van het hotel naar Kuta te gaan en met een beetje geluk komen we nog een paar andere mensen tegen uit onze groep. Voor de maandag reserveren we voor ons vieren een taxibusje en gaan we rondtoeren over het eiland. We moeten ons nog gaan bedenken wat we precies gaan doen. Hierna vlug omkleden en lekker naar het strand. Dit ziet er mooi uit en we hebben aan een kant de zee en aan de andere kant het zwembad en hotel. Als we iets te eten en drinken bestellen, vertellen ze ons dat ze het komen brengen op het strand! Wat een luxe, dit zijn we niet gewend. Maar ik moet zeggen het went erg snel, haha. Tegen de avond lekker douchen en om 18.30 lopen we met z'n vieren naar de winkeltjes en restaurants, die meteen bij de uitgang van het hotel beginnen. Na een tijdje shoppen, met de hand op de knip, gaan we lekker eten in een Italiaans restaurant. Mijn pizza was een beetje koud, maar voor de rest prima en lekker eten. We nemen uiteraard nog een afzakkertje vlak bij de hotel ingang en gaan moe maar voldaan lekker slapen. Wat een relaxte dag, zeker als je bedenkt dat we in de voorgaande dagen toch maar even 1650 km. hebben afgelegd met de bus en dat in dit verkeer! Nou maar weer de groeten en tot morgen.

• 13 Oktober 2013 - 09:05

Gerdy:

Tip HAOL DIE HAND VAN DE KNIP!!Timmermans kom op zeg laot dien vruike lekker shoppe det hebbe weej gister auk gedaon mot kinne dusssssssss