Dag 13 Sanur - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu Dag 13 Sanur - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Peter Timmermans - WaarBenJij.nu

Dag 13 Sanur

Blijf op de hoogte en volg Peter

12 Oktober 2013 | Indonesië, Banjar Semawang

Niet te vroeg uit ons bedje, en weer een heerlijk ontbijt. Ik kom ruimte tekort en heb problemen met een keuze maken! Ongelofelijk waar je allemaal uit kunt kiezen, alles in overvloed. Hierna gaat de rest gaat naar het strand en ik ga weer aan het werk. Ik moet nog voor een aantal dagen de foto's plaatsen en bedenk me dat ik dat maar eens eerst ga doen. Na een uur begin ik me behoorlijk te ergeren, het lukt van geen kant. Lang leve wifi. Ik besluit maar eens bij de receptie te gaan proberen en moet zeggen, dat gaat gelukkig een stuk beter. Als ik eindelijk klaar ben, blijkt dat alle foto's bij de laatste dag zijn geplaatst. Grrrrrr. Toch nog even op de tanden bijten en maar de foto's bij het goede verslag plaatsen. Het is even na twaalf uur en ik vind het nu wel goed, het is tenslotte vakantie. Ik kleed me om, neem wat blikjes bier mee en ga richting het strand. De zon heeft me waarschijnlijk al aan zien komen en verdwijnt onmiddellijk achter de wolken. Na een uurtje komt ze toch weer tevoorschijn en blijft ze verder ook bijna de hele middag. Na een hazenslaapje ga ik maar eens een stukje wandelen. Al heel snel wordt ik aangesproken voor een massage en als ik al ongeveer 30 keer nee heb gezegd, komt een ander vrouwtje en zegt dat ze alle wensen voor me kan vervullen. Ik bedank haar vriendelijk en loop snel door met de gedachten dat ik er nog wel een weet voor haar, namelijk zichzelf een goed wassen en verzorgen.
We gaan rond de klok van een uur of vijf terug naar onze kamer en na een overheerlijke douche nemen we de taxi richting het centrum. De chauffeur begrijpt ons niet helemaal. Via een kleine omweg komen we toch aan en bezoeken we eerst een plaatselijke markt. Vervolgens wandelen we door de winkelstraat en komen een leuk en vooral zeer goed restaurantje tegen. Het smaakt prima en we gaan met een volle maag weer verder. We bezoeken nog even het winkelcentrum zoals ze dat hier noemen, bij ons zouden ze eerder zeggen de zebra (zeeman en wibra) en nemen de taxi weer terug. Mijn beurt om te betalen en ik reken 10000 rupiah af oftewel € 0.70!!!!! Nu lekker slapen en maar weer tot morgen. De groeten uit Indonesië.

  • 12 Oktober 2013 - 18:44

    Wally:

    Hoi Peter en Wilma,

    Nu lekker genieten op Bali. Vooral lekker uitrusten. Ben benieuwd hoeveel kilootjes eraan zijn gekomen.
    Probeer eens Martabak. Dit is een arabisch gerechtje. Zeg maar gevulde pannekoek. Vegatarisch, ei of met kip. Meestal te koop aan de straat bij die blauwe karretjes. Ga er maar eens bij kijken. Joey en ik zijn wezen raften op de Ajung rivier. Een hele leuke trip. Echt niet gevaarlijk, wel een mooie omgeving met op het eind een lekkere lunch. Wel oppassen prijzen zijn verschillend. Je wordt natuurlijk gehaald en gebracht. Leuk he zo'n prijs voor de taxi, en dat voor 4 personen. En inderdaad een wagen met chauffeur huren is ook goedkoop. Ken je lekker Bali bezichtigen. Ubud is ook leuk, wel druk. Kan je lekker zitten bij het Lotus reataurant.
    Een ding moet je zeker doen Peter. Lekker masseren door een Balinese schoonheid. Ik had eens kleine stevige tante die het best goed deed, Alleen kon ik de volgende dag minder goed lopen .
    Wel blijven genieten want voordat je het weet loop je weer bij de Coop in Kessel.

    Groetjes Wally

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Semawang

Indonesië

Rondreis Indonesië.
We bezoeken Java en Bali.

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2013

Dag 19 Sanur - Jakarta - Abu Dhabi - Amsterdam - K

20 Oktober 2013

Dag 18 Sanur

17 Oktober 2013

Dag 17 Sanur

16 Oktober 2013

Dag 16 Sanur

16 Oktober 2013

Dag 15 Sanur
Peter

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 25508

Voorgaande reizen:

08 November 2019 - 27 November 2019

Mexico

03 November 2015 - 20 November 2015

Rondreis Cuba

24 April 2015 - 13 Mei 2015

Costa Rica, Panama en Nicaragua

30 September 2013 - 19 Oktober 2013

Indonesië

Landen bezocht: